Часті питання

1. Коли відправлять моє замовлення?

Замовлення відправляються раз на добу о 13:00, якщо інший час не вказано при оформленні замовлення. Також слід звернути увагу на дату очікування прибуття замовлення, що вказується при оформленні замовлення. Як правило, ця дата витримується нами у 99% випадків. Якщо Ви отримали СМС повідомлення про Комплектацію замовлення із зазначенням Номером ТТН – це означає, що замовлення буде відправлено у зазначений вище час.

2. Чи можна відправити післяплатою?

Ми надсилаємо післяплатою замовлення сума яких більше 300 грн. В окремих випадках ми відмовляємо у відправленні післяплатою через минулі не приходи на пошту або відмови. Так як повернення посилок для нас платне і нам ці витрати ніхто не компенсує.

3. Я зробив замовлення, але нічого немає? Найпоширеніші випадки цієї проблеми:

I. Ви помилилися з введенням номера телефону, це найпоширеніша проблема. Такі замовлення ми скасовуємо, тому що відправити їх нема кому. Зв’яжіться з нами для подальшого вирішення вашого питання.
II. Ви не сплатили безготівкове замовлення і відповідно ми його скасували. Це може бути у разі переказу на карту або у разі онлайн оплати. Якщо Ви впевнені, що оплату зробили, надішліть нам підтвердження оплати у формі квитанції або знімка екрана з деталями платежу.
III. Ви робили замовлення в іншому інтернет-магазині. Можливо, це смішно звучить, але так буває також. Перегляньте історію покупок, де точно Ви зробили замовлення, потім зв’яжіться з нами з деталями замовлення – його номером і датою, прізвищем якщо він був. Ми завжди надсилаємо номер замовлення за допомогою смс, якщо у Вас немає цього номера велика ймовірність, що замовлення не було.

4. Де моє замовлення?

При оформленні замовлення ви отримуєте смс із посиланням на деталізацію замовлення. Перейдіть за цим посиланням і в пункті Історія замовлення, Ви побачите поточний статус замовлення (статус оновлюється). Якщо замовлення в статусі “Надіслано”, Ви можете перейти за посиланням, де вказано номер ТТН. Ви будете перенаправлені на ресурс поштового оператора, де зможете детально відстежити статус посилки після надсилання.

5. Можете надіслати зараз?

На жаль, ми не можемо обробляти замовлення дуже швидко. Так як кожне замовлення вимагає уваги: ​​збирання, контроль якості, упаковка, відправка. Весь цей час тому ми не можемо організовувати експрес-відправлення на шкоду решті замовлень. У загальному випадку відповіддю буде – ні, ми не можемо відправити зараз.

6. Чи є у вас пункт самовивезення?

Пункту самовивезення немає. Відправлення можливе лише через Пошту. При цьому для Києва часто терміни від розміщення замовлення до його фізичної доставки до відділення пошти це менше доби.

7. Як зробити замовлення?

За це посилання детально наводиться інструкція, як зробити замовлення на сайті. Замовлення по телефону або через месенджери прийняти не можемо, щоб уникнути непорозумінь. Робимо винятки на випадок виявлення наших технічних проблем, що не дають зробити замовлення на сайті, а також на випадок, якщо це замовлення від людей з особливими потребами або обмеженими можливостями.

8. Як скасувати замовлення, якщо воно ще не надіслано?

Зв’яжіться з нами у будь-який доступний для Вас спосіб для скасування замовлення, повідомивши його номер або прізвище.

9. Це срібло? Там є проба?

Ми не ювелірний магазин та не продаємо ювелірні вироби. Словом “Срібло” прийнято позначати у біжутерії Колір. Так само як і з ловпро “Золото” в нашому випадку це Колір. Таке вживання через те, що слова “Сріблястий” або “Золотистий” не використовуються. Також звертаємо увагу, що в описі до кожного товару наводиться матеріал з якого вироблено виріб. Наші вироби з розділу “Срібні прикраси” також не є 100% сріблом, це вироби вищої якості виконання зі срібним покриттям, про що також написано в описі.

10. Чи темнітиме виріб?

У загальному випадку відповіддю буде ТАК. Темнішатиме, як і вся біжутерія в інших магазинах чи інших виробників. Такі визначення як “медичне золото або срібло” не більш ніж хитрощі для продажу, такі вироби темніють так само, як і вся біжутерія. Не темніють лише вироби із благородних металів: золото, платина тощо. Навіть срібло також згодом може темніти. Але необхідно відзначити, що біжутерія може темніти і не так швидко. Прискорює процес це постійне носіння виробу, на що ці вироби власне і не розраховані і вимагають уважнішого відношення та дотримання правил догляду доступних по посилання. Також слід розуміти, що біжутерія це не предмет мистецтва чи колекціонування, термін експлуатації цих виробів обмежений та визначений низькою вартістю продукції. Поставтеся до біжутерії як до одягу, який також схильний до більшого зносу і його термін служби безпосередньо залежить від умов його експлуатації.

11. Якою буде упаковка?

Всі замовлення упаковуються в коробку із крафтового картону безкоштовно одна коробка на замовлення. Також Ви маєте окремо замовити подарункову упаковку. Докладніше про нашу упаковку можна знайти за посиланням.

12. Що буде, якщо я не прийду на пошту за посилкою?

Спершу пропонуємо на вибір кілька поширених причин не приходу на пошту з клієнтів, що не вдалися. Вам необхідно вибрати одну з них або запропонувати свій варіант. Після повернення посилки ми заплатимо за її переміщення у дві сторони, і в майбутньому відмовимо вам у служінні. Майте повагу до праці оточуючих. Не робіть необдуманих замовлень та відповідайте за свої вчинки.

Поширені причини не приходу на пошту за замовленням:

  1. Я поїхав в інше місто, ми розминулися;
  2. Я не замовляв;
  3. Це замовляв не я, а мої друзі, це замовлення це просто жарт. Давайте сміються разом;
  4. Я забув;
  5. Ще можна просто мовчати та ігнорувати будь-які звернення;
  6. Це післяплата, я міг(ла) просто відмовитися, дякуйте мене;
  7. Ви самі винні;
  8. Я зламав ногу;
  9. Мене не відпускає поліція;
  10. Ви відправили не туди
  11. Я заберу, точно заберу;
  12. Це у вас помилка;
  13. Мені вже не треба;